
Usunięcie witryny z Google to czynność zwykle wykonywana przez właścicieli witryn. Jednak w niektórych przypadkach zainteresowane mogą być również osoby trzecie. Nierzadko zdarza się, że niektóre witryny znikają z zasobów Google z inicjatywy osób trzecich. Dlatego przedstawiamy podstawowe metody, które pomogą Ci usunąć stronę internetową.
Pierwsza metoda działa, jeśli posiadasz stronę internetową. W takim przypadku użyj przekierowania 301. Innym rozwiązaniem może być zabezpieczenie witryny hasłem. Wtedy roboty indeksujące Google nie mogą uzyskać do niego dostępu. Trzecim sposobem usunięcia witryny z Google jest użycie metatagu w sekcji head kodu źródłowego.
ustawienie Budżet, harmonogram i cel
Drugim krokiem w planowaniu profesjonalnej strategii SEO jest zdefiniowanie celu, budżetu i harmonogramu SEO. Najpierw powinniśmy ustalić, jaki jest nasz główny cel.
Może to być zdobycie nowych obserwujących, zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym czy generować różnego rodzaju leady, pozwala nam to dobrać działania pozycjonujące i strategie SEO, które pomogą osiągnąć określone cele, tworząc plan pozycjonowania powinniśmy również dokładnie określić jakim budżetem dysponujemy i kiedy chcemy aby uzyskać wyniki, abyśmy mogli w pełni wykorzystać potencjał budżetu reklamowego i przy pozycjonowaniu nie bez zwrotu pieniędzy zostań
Jednym z najważniejszych elementów tworzenia strategii SEO jest analiza słów kluczowych, wprowadzenie określonych fraz decyduje o tym, pod jakimi słowami kluczowymi pojawimy się z naszą witryną w wyszukiwarce google i do jakich odbiorców chcemy dotrzeć . Ustalając wszystkie słowa kluczowe wraz z priorytetami na początku pozycjonowania, będzie ono znacznie skuteczniejsze i wydajniejsze, a my będziemy mogli wykonać wszystkie poszczególne działania, które zamierzamy wykonać na stronie z zadanymi słowami kluczowymi w umysł i mając na uwadze ich kontekst. .
Sprawdzanie indeksowania i nawigacji serwisu
Zwiększenie widoczności serwisu nie jest możliwe bez efektywnego indeksowania (jest to kluczowy element dla robotów indeksujących) i nawigacji, która ma duży wpływ na komfort użytkowania serwisu stronie internetowej.
Strategia SEO oraz przeprowadzony w niej audyt indeksowania i nawigacji zwracają uwagę na takie elementy jak:
Z czego składa się proces SEO?
Proces SEO składa się z szeregu różnych czynności, które należy wykonać w określonej kolejności. Przed podjęciem decyzji o jakiejkolwiek optymalizacji strony konieczne jest przeprowadzenie audytu SEO. Jest to szczegółowa analiza różnych czynników (zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz strony), które mogą utrudniać pozycjonowanie i powodować, że strona nie zostanie rozpoznana przez roboty Google.
Proces SEO to także szczegółowa analiza słów kluczowych (na podstawie wybranych fraz można przeprowadzić skuteczne działania content marketingowe). To jednak nie wszystkie elementy, które powinien zawierać optymalnie zaprojektowany proces SEO.
Co należy wziąć pod uwagę przed, w trakcie i po planowaniu?
Chociaż strategia SEO to plan przyszłych działań, tak naprawdę nie chodzi tylko o przyszłość. Wszystko zaczyna się od analizy przeszłych działań.
Przed, w trakcie i po utworzeniu strategii należy wziąć pod uwagę następujące kwestie: