Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jakie filmy nie zarabiają na YouTube?

Tytuł i miniatura są ważne, by skłonić użytkownika do kliknięcia, ale temat filmu jest jeszcze ważniejszy. Nawet najlepszy podgląd nie uratuje słabego motywu — czyli takiego, którym interesuje się tylko garstka osób — ale świetny motyw poradzi sobie nawet z podglądem niskiej jakości.

Zakładając, że większość ludzi nas nie zna, musimy nagrywać dla publiczności, nie dla siebie. Dlatego tak ważne jest, aby badać tematy i rozumieć problemy i potrzeby widza.

Jakie są wymagania YouTube?

Oczywiście, aby zarabiać w YouTube, musimy posiadać własne materiały lub mieć prawo do ich komercyjnego wykorzystywania. Dotyczy to zarówno obrazu, jak i dźwięku. Bez tych praw możemy przesyłać filmy do YouTube, ale nie możemy na nich zarabiać. Tak powstały różnego rodzaju kompilacje, czyli łączenie różnych filmików w jeden (a szkoda, bo byłby to chyba jeden z prostszych sposobów zarabiania na YouTube).

Na szczęście w Internecie można również bezpłatnie pobierać filmy i muzykę, które możemy wykorzystać w celach komercyjnych.

Przykłady osób zarabiających na YouTube za granicą

Możesz odnieść sukces na YouTube także poza naszym krajem. Często są to znacznie większe kwoty, ponieważ podatki są niższe, a kwoty wysyłane do twórcy są znacznie wyższe.

Ryan Kaji jest obecnie najlepiej opłacanym YouTuberem w YouTube.

Dziesięcioletni Amerykanin zarobił miliony, głównie na umowach licencyjnych. Prezentuje produkty do wyposażenia wnętrz oraz maseczki i radia. Ma fanów nie tylko w swoim kraju, ale na całym świecie. Ryan jest dowodem na to, że można odnieść sukces niezależnie od wieku i sieci.

Zarabianie na YT – współpraca z markami

Innym sposobem zarabiania pieniędzy jest współpraca z firmami i markami. Jest jednak problem. Partnerzy ci sami wybierają swoich pracowników.

Jakimi kryteriami się kierują? „Rozmiar” YouTubera i tematyka jego kanału.

Różnica w zarobkach YouTube’a w Polsce i Stanach Zjednoczonych

Co ciekawe w Stanach Zjednoczonych stawki dla reklamodawców są podobne jak w Polsce, z tą różnicą, że kończymy nie w złotówkach, a w DOLARACH mieć . O czym więc można pomyśleć, nagrywając po angielsku?

Wtedy zamiast szacowanych 1200 zł na milion wyświetleń zarabiamy 1200 dolarów amerykańskich, co przy kursie 3,9 zł = 1 dolar amerykański daje nam: 4680 zł na milion wyświetleń. Mniejsze niż w Polsce wykorzystanie adblockerów i dotarcie do międzynarodowej publiczności nie tylko z USA może również przyczynić się do wyższych przychodów. Warto więc o tym pomyśleć planując swój kanał, nawet jeśli wpływy z reklam w Polsce i za granicą to niewielki procent tego, co zarabiają „YouTuberzy”, bo….

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad