Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jakie jest najwieksze mini?

Najbardziej przestronny, najbardziej wszechstronny, pełen charakteru i niepowtarzalnego stylu. Jednocześnie pozostają wierne motoryzacyjnej tradycji marki. Nowe MINI Countryman to ciekawa propozycja dla rodzin i osób indywidualnych. Dowiedz się więcej o największym samochodzie z gamy MINI.

MINI Countryman – wbrew wszelkim oczekiwaniom

Kilka słów o MINI Clubman

MINI Clubman od początku miał być praktyczny i wygodny w życiu codziennym. To kombi w wersji hatchback z pierwszym bagażnikiem MINI wyposażonym w podwójnie otwierane drzwi zamiast typowej tylnej klapy, co znacznie ułatwia życie kierowcy.

Co ciekawe, historia Clubmana (dawniej: Morris (Mini) Traveler) sięga lat 60. (1960-1969). Oficjalnie w 1969 roku, po modernizacji pod przewodnictwem stylisty Forda Roya Haynesa, samochód ten otrzymał dobrze znaną nazwę MINI Clubman.

Używany Mini Countryman I – gdzie jest numer podwozia?

Znalezienie numeru VIN Countrymana jest łatwe: wystarczy zajrzeć pod maskę w górnej części prawej kolumny McPhersona.

Używany Mini Countryman I – jaki silnik wybrać?

Obowiązuje tutaj ogólna zasada: im słabszy silnik, tym mniej problemów. Jednak Minis o mocy mniejszej niż 122 KM nie zapewniają optymalnej przyjemności z jazdy i jest to jeden z powodów, dla których warto je kupić. Polecamy tylko Coopera S ze sprawdzonego źródła, najlepiej po wyeliminowaniu typowych reklamacji (z wymienionym paskiem rozrządu i wyremontowaną turbosprężarką). Diesel Cooper SD również dobrze się prowadzi, ma znacznie lepszą oszczędność paliwa i będzie znacznie bardziej niezawodnym wyborem.

[amazon bestseller =»części zamienne do mini coopera» items=»5″] Zanim kupimy słabsze warianty, jeździmy nimi i oceniamy, czy ich osiągi są dla nas wystarczające.

Aby dowiedzieć się więcej o Mini Countrymanie, którego używam, przeczytaj następujące informacje:

Przesiadłem się z Clubmana na torze do Countrymana, którym jeździłem na szutrze i poza nim -testowane drogi.

I tutaj nie czuję się zasadniczo upoważniony do składania wiążących oświadczeń. Instruktor pilnował, abyśmy nie jechali zbyt szybko po luźnych nawierzchniach i żebyśmy mogli w zasadzie skupić się głównie na różnicach w ustawieniach podwozia. W ustawieniu środkowym, czyli w większości prowadzi się zaskakująco dobrze, jak na samochód o sportowych aspiracjach, jak na auto o sportowych aspiracjach, świetnie wybiera nierówności i przyjemnie osłania podróżnika przed tym, co dzieje się na drodze. Jest to ratunek, gdy ustawienie Sport jest zbyt ciężkie dla tych warunków. Na asfalcie… imponująco przyspiesza na prostych. I to właściwie wszystko, co udało mi się zweryfikować. W konwoju na drogach publicznych tak naprawdę nie mieliśmy okazji przetestować możliwości Countrymana. Uważasz, że crossover nie służy do szybkiej jazdy po asfalcie? Dlaczego więc potrzebuje 306 KM?

Podczas tej wyprawy Countrymanem po Opolszczyźnie szczególne wrażenie zrobił na mnie symulowany dźwięk silnika wydobywający się z głośników. Mam tendencję do alergii na takie rozwiązania i szczególnie uaktywniła się ona w MINI. Moim zdaniem dramatycznie jest usłyszeć, że mamy do czynienia z syntezatorem, szum jest strasznie sztuczny i przypomina pierwsze gry z tym rozwiązaniem na pokładzie ostatniej generacji Renault Clio. Niestety, nikt nie wydaje się na to wystarczająco silny, a nowe przepisy mogą jeszcze bardziej zneutralizować producentów wydechów, a z głośników usłyszymy tylko więcej.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad