
Dokładnie. Oto krótka historia. Nie korzystam z internetu, może od jego początków w Polsce, ale od bardzo dawna – wystarczy powiedzieć, że nie tylko pamiętam, ale znam i aktywnie korzystam z internetu 1.0 lub nawet 0.9, czyli internetu przed Google, ten Internet przed Facebookiem, internet, w którym rządziły grupy dyskusyjne i IRC, a komputerami rządził Win 95, a potem Win 98 – ba… i Windows 3.1 nie są mi obce 😉 Ja też korzystam z internetu i dziś – jak Ty widać – im Age of Win10, smartfony, tablety i wszechobecne Google i Snapchaty. W tym czasie kierowałem tworzeniem i współtworzeniem wielu grup, forów internetowych, społeczności na różnych stronach internetowych oraz portali internetowych, serwisów i blogów. Oczywiście niektórych z nich już dawno nie ma, ale niektóre działają i działają całkiem dobrze. Oczywiście większość z nich nie ma nic wspólnego z naszą pasją do strzelectwa, a raczej z moją drugą pasją, która stała się moim zawodem, ale nie o to chodzi.
Dlaczego o tym piszę? Dlaczego warto czytać historie weteranów o początkach internetu? Cóż, żeby wam udowodnić, że to, co dzieje się teraz ze środowiskiem Windbreaker, a nie tylko na YT, nie jest zjawiskiem nowym, nie jest zjawiskiem nieznanym i zdarzało się to wielokrotnie w internecie. Jednak jak widać internauci nie potrafią uczyć się na swoich błędach i wyciągać wniosków na przyszłość.
To koniec YouTube Originals
Wiadomość została potwierdzona przez Roberta Kyncla, dyrektora handlowego YouTube.
Na swoim koncie na Twitterze zamieścił obszerne oświadczenie:
Drodzy twórcy, W 2016 roku stworzyliśmy YouTube Originals, przestrzeń YouTube poświęconą wspaniałym nowym programom z udziałem naszych twórców, której gospodarzem jest weteranka branży Susanne Daniels. Susanne i jej zespół stworzyli serię nagradzanych programów, które łącznie otrzymują miliardy wyświetleń i rzucają światło na niesamowitych twórców i ważne problemy społeczne. Ale wraz z szybkim rozwojem pojawiają się nowe możliwości, a nasze inwestycje mogą mieć większy wpływ na jeszcze większą liczbę twórców. gdy staną się one wsparciem dla innych inicjatyw. To przyczyniło się do naszej decyzji o zakończeniu YouTube Originals. W przyszłości będziemy finansować tylko programy, które są częścią naszych funduszy Black Voices i YouTube Kids. Utrzymamy nasze zaangażowanie w programy, które są już objęte umowami, a twórcy zaangażowani w te programy powinni spodziewać się bezpośredniego kontaktu w nadchodzących dniach. Na koniec dziękujemy twórcom za współpracę przy tworzeniu innowacyjnych i inspirujących historii. Nie możemy się doczekać rozwoju Twojej firmy w YouTube i nie tylko.
Poprawna nazwa filmu
Przy poprawnej nazwie pliku wideo jest jeszcze jedna opcja – po przesłaniu na serwery YouTube portal od razu nadaje filmowi taką samą nazwę. A to z kolei kolejny — bardzo ważny — element, który wpływa na umieszczanie wideo w serwisie YouTube.
Podobnie jak w przypadku działań SEO w wyszukiwarce Google, tutaj również powinny obowiązywać te same zasady – tytuł filmu powinien być krótki i zawierać najważniejsze słowa kluczowe, na które chcemy się pozycjonować.
Rozważ kilka przykładowych strategii, gdy szukasz dobrego tytułu:
Tytuł w formie pytania – zwłaszcza jeśli Twój film ma charakter edukacyjny lub szkoleniowy, np. B.
„Jak poprawnie napisać CV?”, „Jak edytować filmy?”