Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jakie KPI mierzyły na LinkedIn?

Określenie kluczowych wskaźników wydajności nie jest łatwe. Zapoznaj się z 10 kluczowymi pytaniami, które pomogą Ci określić KPI:

  1. Jakie konkretne działania należy podjąć?
  2. Kiedy chcesz to zakończyć?
  3. Jaki jest cel istnienia firmy?
  4. Jakie mikrocele pomogą Ci osiągnąć główny cel?
  5. Dlaczego osiągnięcie głównego celu jest ważne?
  6. Który wynik będzie zadowalający?
  7. Jakie działania są podejmowane, aby osiągnąć ten wynik?
  8. Kto jest odpowiedzialny za osiągnięcie tego wyniku?
  9. Jak często należy sprawdzać status działań na celu?
  10. Kogo należy informować o KPI?

Jak obliczyć wpływ działań na LinkedIn?

Teraz, gdy już rozumiesz, dlaczego musisz mierzyć swoje wyniki na LinkedIn, powiem Ci, na jakich wskaźnikach się skupić i dlaczego powinny być dla Ciebie ważne. Co dowodzi, że uzyskujesz wyniki na LinkedIn?

Liczba połączeń wpływa na pozycję Twojego profilu w wyszukiwarce LinkedIn, ale także pomaga zdobywać nowe leady i możliwości biznesowe czy ułatwia kontakt z nowymi osobami za pośrednictwem LinkedIn. Jednak sieć kontaktów powinna być aktywna. Nie ma znaczenia, czy masz 10 000 połączeń na LinkedIn, jeśli nikt nie czyta, nie poleca ani nie komentuje Twoich treści. Małe sieci i marki osobiste, które naprawdę angażują swoich obserwujących, mogą działać wydajniej.

Wykorzystanie KPI

Wskaźniki efektywności są szeroko stosowane w biznesie. Świetnie sprawdzają się zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i elektronicznej. W szczególności w handlu elektronicznym istnieje wiele wskaźników KPI, które można wykorzystać do pomiaru sukcesu firmy. Często wystarczy skorzystać z danych dostarczanych przez narzędzia analityczne, w tym Google Analytics. Warto zauważyć, że KPI mogą być wykorzystywane nie tylko w sprzedaży, ale również w takich obszarach biznesowych jak:

  • zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • zarządzanie operacjami,
  • ocena jakości obsługi klienta,

Dlaczego w ogóle powinniśmy dbać o KPI?

Bo pozwala obiektywnie określić, co się sprawdza w firmie, a co nie.

Wyobraź sobie biuro obsługi klienta. Pewnego dnia jego szef postanowił wprowadzić KPI o nazwie Liczba rozwiązanych reklamacji. Okazuje się, że wydział może obsłużyć tylko 100 spraw dziennie, a celem jest 200. Zaraz po tym szef postanawia szukać przyczyny spowolnienia i po konsultacji dochodzi do wniosku, że jest ona nieskuteczna Komunikacja to system. Po poprawie KPI poprawił się do 150 skarg dziennie, więc agencja wie, że się poprawia.

Okres oferty

Okres oferty to liczba dni, przez które kandydat musi czekać od momentu złożenia wniosku do otrzymania oferty. To jeden z mierników, który przyda się firmom, które chcą zadbać o doświadczenie kandydata. Sprawność organizacji rekrutacyjnej jest bardzo ważnym czynnikiem dla kandydatów: jest wyrazem zaangażowania pracodawcy w proces i dla wielu wyznacznikiem tego, jak dobrze funkcjonują inne procesy w firmie. Dodatkowo, na wysoce konkurencyjnym rynku kandydatów, z którym mamy obecnie do czynienia w wielu branżach, powinniśmy być szczególnie zachęcani do optymalizacji tego środka.

Skuteczne procesy rekrutacyjne to dla nas po prostu większa szansa na zakończenie procesu w momencie, gdy motywacja kandydata jest najwyższa i nie przebija nas inna firma.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad