Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jakie są reklamy wyświetlania na LinkedIn?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak profesjonalnie prowadzić LinkedIn i odpowiednio skonfigurować kampanię reklamową, zapisz się na szkolenie z social media. Aby uzyskać najlepsze wyniki, weź udział w kursie warsztatowym, który pozwala samodzielnie przetestować opcje omówione przez eksperta komputerowego. Jeśli jednak nie masz czasu na szkolenia z social media, nie rezygnuj z prowadzenia profilu na LinkedIn. Zamiast tego spróbuj poszerzyć swoją wiedzę, czytając prasę branżową i marketingowe strony internetowe. Jeśli jednak wolisz skupić się na prowadzeniu własnego biznesu niż na profilu na profesjonalnym portalu, powierz swoje usługi profesjonalnej agencji społecznościowej.

Nawet jeśli zdecydowałeś się powierzyć prowadzenie social media swojej firmy profesjonalistom, zapoznaj się z rodzajami reklam dostępnych na LinkedIn. Wiedza w tym obszarze pozwoli Ci lepiej zrozumieć działania agencji social media i efektywniej zarządzać budżetem reklamowym. Sprawdź więc poniższą listę, aby zobaczyć, jakich formatów reklam możesz obecnie używać.

LinkedIn Advertising – Cele reklamowe

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku, a każda kampania od określenia celu, któremu ma służyć. Dostępni odbiorcy reklam LinkedIn to:

– Świadomość,

Reklamy LinkedIn – Zanim zaczniesz

Poniższe zasady krótko wyjaśniają zasady LinkedIn dotyczące publikowania reklam w sieci .

  • Dokładność: reklamy nie mogą wprowadzać członków w błąd ani zawierać fałszywych informacji.
  • Tekst reklamy i informacje kontaktowe: nie używaj nietypowej pisowni, interpunkcji, gramatyki, wielkich liter ani powtórzeń. Można użyć linku i adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • Dyskryminacja: LinkedIn zabrania reklam, które promują, promują lub zawierają dyskryminujące zasady zatrudnienia lub odmowę dostępu do edukacji, mieszkania lub możliwości ekonomicznych ze względu na wiek, płeć, religię, narodowość lub rasę, nawet jeśli jest to zgodne z prawem w Twoja jurysdykcja lub preferencje seksualne. Reklamy promujące odmowę lub ograniczenie sprawiedliwego i równego dostępu do edukacji, mieszkań, kredytów bankowych lub możliwości zatrudnienia są zabronione.
  • Język: Niewłaściwy lub obraźliwy język jest niedozwolony.
  • Działanie związane z linkiem: nie używaj linków, które wprowadzają w błąd, wprowadzają w błąd lub w inny sposób odwracają uwagę od wrażeń osób, które klikają Twoją reklamę.
  • Produkty zabronione: nie promuj treści dla dorosłych, serwisów randkowych, alkoholu, handlu zwierzętami domowymi, treści chronionych prawem autorskim, podrabianych towarów, produktów do gromadzenia danych i ochrony prywatności, narkotyków i produktów pokrewnych, fałszywych dokumentów, hazardu, hakowania i łamania zabezpieczeń — Usługi , produktów i usług opieki zdrowotnej, usług kredytowych i finansowych, praktyk okultystycznych, sprzeciwu, treści politycznych lub religijnych (dozwolone są wyjątki), wątpliwych plików do pobrania, wyrobów tytoniowych, broni i petard oraz nie używać marketingu afiliacyjnego ani rozpowszechniać oszustw.
  • Wrażliwe treści: nie promuj nielegalnych produktów, serwisów randkowych, hazardu, nienawiści ani przemocy, broni, wielopoziomowych programów marketingowych, podżegania religijnego lub politycznego itp.
  • Znaki towarowe: nie używaj znaków towarowych w sposób nieautoryzowany.

Ile kosztuje reklama na LinkedIn?

Ile kosztuje reklamowanie się na LinkedIn? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ konkretna cena za reklamę na powyższym nośniku zależy od Twoich indywidualnych założeń, pożądanego zasięgu oraz celu kampanii. Jednak z doświadczenia możemy powiedzieć, że średnia kwota, jaką reklamodawcy płacą za reklamę na LinkedIn, waha się od 700 do 1200 zł miesięcznie.

Płatna reklama na LinkedIn – jakie formaty są dostępne?

Ze względu na grupę docelową kampanie reklamowe na LinkedIn stają się coraz bardziej popularne. Portal oferuje różnorodne cele i formaty reklamowe do wyboru. Formaty na LinkedIn obejmują:

  • wyświetlanie tekstu – wyświetlane w prawej kolumnie lub u góry strony na LinkedIn,
  • Jedna reklama graficzna – wyświetlana w kanale,
  • Karuzela reklam graficznych – 2 lub więcej zdjęć wyświetlanych w kanale,
  • wideo reklama — pojawia się w aktualnościach,
  • Reklamy obserwujących — wykorzystuje informacje z profilu LinkedIn do tworzenia spersonalizowanych reklam,
  • Ogłoszenie o pracę — które pomaga ogłaszaj oferty pracy na LinkedIn,
  • wiadomość reklamowa – reklama wysyłana na skrzynkę odbiorczą użytkowników LinkedIn.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad