Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Jakie treści zwraca większą uwagę na YouTube i dlaczego?

YouTube odgrywa bardzo ważną rolę w internetowej promocji marek. Należy jednak pamiętać, że samo przesłanie filmu, wrzucenie go na kanał i oczekiwanie na samoistne pojawienie się subskrypcji nie wystarczy, aby odnieść sukces. Istnieje kilka sposobów, aby Twoje filmy wideo były wysoko w rankingu dzięki strategiom SEO YouTube.

Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby nie tylko rozwinąć swój kanał, ale także zwiększyć ruch w sklepie internetowym, który próbujesz promować za pomocą filmów. Oto najskuteczniejsze techniki SEO dla YouTube.

Jaka jest najlepsza strategia publikowania, aby zmaksymalizować wyniki kanału?

Algorytmy YouTube nie optymalizują się na podstawie liczby filmów przesłanych przez kanał, więc nie ma określonej częstotliwości publikowania, która najlepiej odpowiadałaby maksymalizacji wyników.

Jednak YouTube optymalizuje rekomendacje dla użytkowników na podstawie tego, jak często wracają na Twój kanał.

Miejsce na YouTube – na co zwrócić uwagę?

Uwzględnienie słów kluczowych w strategii miejsc docelowych wideo jest koniecznością. Wyszukiwarka portalu odczytuje m.in. słowa zawarte w opisie oraz w tytule w celu rozpoznania treści filmu.

youtube.com/embed/cYM8IEzeLWA» frameborder=»0″ allowfullscreen>
W tym celu możesz skorzystać z Planera słów kluczowych Google AdWords. Możesz także użyć tego narzędzia, aby uzyskać informacje o średniej miesięcznej liczbie wyszukiwań hasła w Google. Jeśli poza SERP-ami w wyszukiwarce na często wyszukiwane słowo kluczowe pojawiają się także filmy z serwisu, to ich wysoka pozycja wnosi do nagrania wiele nowych wyświetleń. Analizując słowa kluczowe, pamiętaj, że podczas wyszukiwania filmów użytkownicy serwisu korzystają z mniej skomplikowanych wyszukiwań niż w Google. Więcej o analizie słów kluczowych przeczytasz w tym artykule na naszym blogu: Po przeanalizowaniu fraz, na których opiera się późniejsza strategia pozycjonowania wideo, dowiedz się, jaka jest konkurencja. Sprawdź, jak optymalizują swoje filmy i jakie słowa kluczowe mają podobne filmy.

Na początku 2018 roku, w sercu ery cyfrowej i mobilnej, nie trzeba nikogo przekonywać, że treści wideo są niezwykle ważne. Żyjemy w czasach, w których wielu użytkowników woli obejrzeć film na interesujący ich temat niż po prostu przeczytać „suchy” artykuł. Każdy z nas od czasu do czasu wpisuje zapytanie w wyszukiwarkę Google lub YouTube na swoim smartfonie, komputerze lub w domu i oczekuje natychmiastowej i rzetelnej odpowiedzi. Planujesz założyć własny kanał? Poznaj trzy kroki skutecznej optymalizacji treści wideo w YouTube.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad