Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Kiedy należy rozważyć aktualizacje planu SEO dla witryny aby zwiększyć jego skuteczność?

Umieszczenie mapy Google na stronie kontaktowej to świetny sposób na dostarczenie klientom informacji, które ułatwią im odwiedzenie Twojej firmy.

To nie tylko pokazuje, że zależy Ci na ich doświadczeniu UX, ale według niektórych teorii może nawet pomóc Ci uzyskać wyższą pozycję w Mapach Google! Dlaczego więc nie skorzystać z tej przyjaznej dla użytkownika technologii i zaoferować swoim klientom większą wygodę? Umieść mapę Google na swojej stronie kontaktowej już dziś!

Jak usunąć stronę internetową – WordPress

Jeśli Twoja witryna znajduje się w systemie zarządzania treścią (CMS) WordPress, usuwanie wygląda następująco. Najpierw musisz zalogować się do WordPressa. Aby to zrobić, wprowadź adres swojej strony internetowej, a następnie /wp-admin. Może to być na przykład namestrony.pl/wp-admin. Następnie wprowadź swoją nazwę logowania i hasło. Następnie przejdź do sekcji menu: Strony. W tym miejscu możesz np. zaznaczyć wszystkie podstrony i kliknąć „Usuń”. Jeśli to zrobisz, nadal możesz opróżnić pojemnik. Aby to zrobić, przejdź do kosza, wskaż strony, które chcesz usunąć, i wybierz „Usuń trwale”.

Jeśli zastanawiasz się, jak usunąć witrynę internetową z poziomu hostingu, wiele zależy od tego, która konkretna firma dostarczyła Ci serwer dla tej witryny. Na przykład na stronie home.pl należy przejść do sekcji Konta FTP, a następnie wybrać Opcje i WebFTP. Następnie przejdź do katalogu /public.html i zlokalizuj i wybierz folder plików witryny. Pozostaje tylko kliknąć „Usuń”, aby strona zniknęła z serwera. Oczywiście w przypadku innych dostawców usług hostingowych procedura może być nieco inna, ale będzie dość podobna.

Przebudowa strony zgodnie z SEO

Rozpoczynając aktualizację strony nie zapomnij o pozycji stron. Atrakcyjność dla użytkowników to jedno, ale przeprojektowanie witryny powinno pomóc zwiększyć Twoje szanse na uzyskanie wyższych pozycji w wyszukiwarkach. Na co więc należy zwrócić uwagę, aby nie zrujnować pracy pozycjonowania? Warto pamiętać, jak działają roboty wyszukiwarek, podążać za linkami i indeksować znalezione treści. Dobrym pomysłem może być zabezpieczenie się przed tym, jeśli przebudowujesz witrynę i nie chcesz, aby zawierała nową, zmienioną zawartość. Błędem podczas aktualizacji witryny jest usuwanie stron lub zmiana adresu URL bez przekierowania. Dlatego dobrze jest powierzyć przebudowę serwisu specjalistom, którzy wezmą to pod uwagę, aby linki do starych adresów nie straciły na sile. Przeczytaj nasz artykuł oUX – co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie?

Głównym celem aktualizacji wyglądu i funkcjonalności serwisu było nadanie mu nowoczesnego charakteru zgodnego z trendami projektowania stron internetowych. Przebudowa serwisu ma na celu uproszczenie serwisu – zarówno pod względem wyglądu, jak i nawigacji. Osoby poszukujące informacji lub towaru nie lubią setek podstron i zakładek. Idealnie nie potrzeba więcej niż 3-4 kliknięć, aby znaleźć informacje, których szukasz. Aktualizując stronę internetową warto również zadbać o to, aby na dłużej zapadła ona w pamięć internautom. Dlatego tak ważne jest posiadanie unikalnego logo, projektu strony, a nawet czcionki dostosowanej do naszych potrzeb.

Dostępność wersji mobilnej

Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach wiele osób korzysta z internetu za pomocą telefonu lub tabletu. Ich ekrany są znacznie mniejsze niż ekran komputera. W związku z tym powinniśmy dostosować wersję naszego serwisu do urządzeń mobilnych. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, nadszedł czas, aby zaktualizować swój plan SEO. Eksperci twierdzą, że dobra strona internetowa po prostu nie może istnieć bez wersji mobilnej.

Jest w tym dużo prawdy. W końcu nie zawsze mamy dostęp do komputera, ale często mamy przy sobie telefon komórkowy. Strona w tradycyjnej wersji jest bardzo trudna do wyświetlenia na małym ekranie telefonu komórkowego czy nawet tabletu.

Sygnałem, który powinien nas niepokoić, jest spadek pozycji w wyszukiwarce internetowej. To znak, że nadszedł czas, aby przemyśleć swoją strategię SEO, a nawet ją stworzyć, jeśli jeszcze jej nie masz. Zajęcie kolejnej pozycji w wyszukiwarkach jest zwykle poprzedzone powyższymi sygnałami, dzięki którym możemy zareagować w odpowiednim czasie. Pamiętajmy, że spadek nawet o 2-3 pozycje może mieć dla nas tragiczne skutki. Czemu? Internauci nie lubią długo szukać. Większość z nich potrzebuje tylko 2-3 kliknięć, aby znaleźć odpowiedniego dostawcę towarów lub usług. Dlatego musimy zadbać o to, abyśmy pozycjonowali się jak najwyżej w wyszukiwarce. Nie zapomnij jednak skupić się na rankingu w konkretnej wyszukiwarce. Każdy z nich ma nieco inny algorytm, według którego oceniają strony. W związku z tym niemożliwe jest dostosowanie do każdej przeglądarki internetowej.

Zwiększony ruch organiczny.

Oto kilka kroków, które zalecamy wykonać podczas tworzenia strategii SEO dla Twojej witryny firmowej. – Zacznij od analizy słów kluczowych – Zanim zrobisz cokolwiek innego, zacznij od analizy słów kluczowych. Musisz wiedzieć, jakich słów kluczowych szukają Twoi klienci, aby uzyskać dla nich ranking. Następnie możesz zoptymalizować swoją witrynę pod kątem tych słów kluczowych, aby znalazła się na szczycie wyników Google. – Zdefiniuj swoją grupę docelową – Jako marketer online chcesz pozycjonować się dla prawie każdego wyszukiwanego hasła, jakie możesz wymyślić. Musisz jednak realistycznie podejść do tego, ile masz czasu, ile wysiłku możesz włożyć w swoją strategię SEO i ile pieniędzy możesz na nią wydać. – Wybór tematu i punktu widzenia – Po określeniu grupy docelowej możesz zacząć zastanawiać się nad rodzajem tematów, które powinna zawierać witryna. Wybierz temat, który jest odpowiedni dla Twojej firmy, ale jest aktywnie wyszukiwany. Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, spróbuj zidentyfikować problem, z którym boryka się większość Twoich klientów. – Zarys – Po określeniu tematu i kąta możesz zarysować swoją witrynę. Zarys powinien zawierać tematy, które chcesz omówić, podtematy, które chcesz omówić, oraz badania, które przeprowadziłeś, aby wesprzeć te punkty. – Pisanie treści – Gdy masz już zarys, nadszedł czas, aby usiąść i zacząć pisać. Twoja strategia SEO jest tak skuteczna, jak treść w Twojej witrynie, więc musisz upewnić się, że jest ona wysokiej jakości. – Uzyskaj opinię – Uzyskaj opinie od innych członków swojego zespołu po napisaniu treści. Poproś kogoś, kto nie jest zaznajomiony z tematem, o przeczytanie treści i przedstawienie konstruktywnej krytyki. Musisz także upewnić się, że treść pasuje do reszty witryny.

  • Analiza konkurencji
  • Analiza sieci lub audyt SEO
  • Wybór słów kluczowych.
  • Podróż klienta
  • Techniczna optymalizacja strony pod kątem SEO
  • Optymalizacja architektury strony.
  • Plan treści.
  • Pisanie treści.
  • linkowanie wewnętrzne
  • Publikuj, edytuj i aktualizuj zawartość.
  • Tworzenie linków.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad