
Audyt serwisu obejmuje różnego rodzaju czynności mające na celu wykazanie m.in.:
- czy i jak dobrze serwis jest widoczny w wyszukiwarce, w tym czy adres serwisu jest brany pod uwagę przez wyszukiwarkę ;
- jeśli istnieją problemy techniczne, które należy rozwiązać, w tym sposób działania strony internetowej, status treści oraz czy roboty poprawnie interpretują treści na stronie internetowej;
- jak wygląda linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne oraz struktura strony, tj. H. ocena, czy Twoja witryna jest łatwa w nawigacji dla wyszukiwarek;
- co wymaga poprawy, na jakich obszarach się skupić (wydajność, treść, a może coś innego);
- jakie treści należy przygotować i jak strona będzie wyżej w wyszukiwarkach.
Jak zacząć przesyłać (nie tylko) filmy i kursy online na YT?
Coraz więcej osób zadaje sobie pytanie: «Jak zacząć wgrywać na yt?». Wiele osób chce nagrywać filmy w domu. Nic niezwykłego. Przesyłanie do YouTube staje się coraz łatwiejsze i wymaga niewielkiego wkładu finansowego.
W tym przewodniku dokładnie opiszę, co musisz zrobić i kupić, aby rozpocząć przesyłanie filmów, kursów online do YouTube (i nie tylko). Poniższe wskazówki można zastosować również w innych obszarach, takich jak: B.:
Możesz, a nawet musisz!
Mój kanał YouTube Biznes Na Boku jest kanałem specjalistycznym. Skupia tych, którzy są zainteresowani dodatkowym dochodem – głównie poprzez sprzedaż (Allegro, Shopee, własny sklep internetowy). W dniu publikacji tego posta liczba subskrybentów przekroczyła 3500 osób.
Może kwota nie jest rewelacyjna, ale jeśli miałbym to porównać do tematów rozrywkowych, to potrzebujemy 10x więcej wyświetleń, aby uzyskać podobny wynik. Trudniej jest zdefiniować grupę docelową, ponieważ z kanałami rozrywkowymi docieramy do szerszego grona odbiorców. Jeśli reklama ma być wyświetlana osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą, algorytm YouTube łatwiej ustali, że reklama powinna się wyświetlić na podstawie kanału z określoną publicznością.
YouTuberzy czerpią korzyści z filmów krótkometrażowych
Podczas wydarzenia w Los Angeles kilkakrotnie podkreślano, że YouTube pozostanie wierny swoim dłuższym formatom, ponieważ zyskał popularność w porównaniu z konkurencją. Nie można jednak przeoczyć tego, co dzieje się na rynku i właśnie w tym miejscu TikTok odbiera YouTube sławę i widzów, ponieważ krótkie filmy natychmiast angażują widzów i w większości przypadków są również łatwiejsze i szybsze w tworzeniu. Eksperyment z uruchamianiem krótkich filmów był nieznany widzom YT, ale dziś trudno wyobrazić sobie serwis bez krótkich filmów. Niektórzy YouTuberzy polegają nawet na nich wyłącznie w celu budowania swojej widowni, więc pojawienie się monetyzacji na filmach krótkometrażowych oznacza, że oni też będą mogli zarabiać pieniądze. To zupełnie inna sytuacja niż TikTok, gdzie niezbędna jest współpraca na różnych poziomach z różnymi partnerami.
Dlaczego potrzebujesz wyświetleń, na których zarabiasz
Możesz mieć 1000 subskrybentów i nadal niewiele zarabiać. Ich liczba zwiększa świadomość, popularność i opinie, ale nie zwiększa sprzedaży. Zarabianie jest niezbędne, by zainteresować widzów swoimi filmami.
Pamiętaj, że aby zacząć zarabiać na swoim kanale, musisz spełnić określone wymagania. Na przykład powinieneś zostać członkiem programu partnerskiego, aby zarabiać pieniądze za pośrednictwem Google AdSense. Musisz jednak mieć co najmniej 1000 subskrybentów i łącznie 4000 godzin czasu oglądania w ciągu ostatnich 12 miesięcy.