Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

O której godzinie lepiej publikować filmy na YouTube?

Oto daty:

  • Najlepszy czas na publikowanie postów na Instagramie to 9:01, 19:59 i 9:00.
  • Najlepszy czas na publikowanie postów na Instagramie to 9:00, 19:00 i 00:00.
  • Najgorsze godziny publikowania na Instagramie to 2:00, 1:00 i 4:00.
  • Najlepsze dni na publikowanie postów na Instagramie to środa, piątek i wtorek.
  • Najgorsze dni na publikowanie na Instagramie to niedziela, sobota i poniedziałek.

Kiedy należy publikować filmy w YouTube?

W mediach społecznościowych liczy się wyczucie czasu. Publikowanie filmu w niewłaściwym czasie może prowadzić do niskiego zainteresowania. Udostępnianie treści we właściwym czasie może się opłacić.

Najlepszy czas na przesyłanie filmów to późne popołudnie. W tym czasie większość użytkowników jest online. Mówiąc dokładniej, najlepsze czasy to od 14:00 do 16:00 we wschodniej strefie czasowej. Strefy te mają najwięcej internautów i największy udział w rynku.

Kiedy publikować filmy?

Godzina i dzień przesłania mogą mieć duże znaczenie dla wyświetleń, jakie uzyskamy na początku. Co z kolei może pomóc naszemu materiałowi w lepszym rankingu w algorytmie. Jednak godzina i dzień, w którym wrzucamy nasze filmy jest bardzo indywidualna. Zależy to głównie od tego, do kogo kierujemy nasze materiały i kiedy te osoby mają czas je obejrzeć.

Najlepsza rada może być prosta: przetestuj! Dowiedz się, kiedy Twoje treści stają się lepsze lub gorsze, lub jeśli masz już społeczność, zapytaj ich, kiedy mają czas i kiedy chcą zobaczyć nowe treści od Ciebie.

Tytuł filmu na YouTube – co ma znaczenie i jak uzyskać świetny tytuł filmu na YT

Drugim niezwykle ważnym czynnikiem decydującym o tym, czy ktoś kliknie w nasz film, jest tytuł. Aby wyróżnić się w YouTube, potrzebujemy dobrych tytułów filmów, które pasują do oprawy wizualnej filmu. Każdy liczący się youtuber to wie. Nie da się stworzyć napisów do pieprzenia. Powinieneś być bardzo ostrożny. Na przykład, jeśli tworzysz poradniki lub tematy eksperckie, takie jak kanał Tomasza Guzika, musisz je zoptymalizować pod kątem wyszukiwarek. Wykonaj tzw. pozycjonowanie wideo. O tym, jak wstawiać filmy na YouTube i wyszukiwać słowa kluczowe pisałem tutaj:

>>

Quiz – jak często wstawiać filmy na YouTube?

Odpowiedz TAK lub NIE na każde pytanie:

1. Czy zazwyczaj robisz śmieszne (lub półzabawne) filmy?2. Czy tworzysz filmy, które trwają średnio mniej niż 10 minut? 3. Czy twoją główną grupą docelową są młodzi ludzie i studenci (13-24 lata)?4. Czy cały proces tworzenia filmu zajmuje mniej niż 2 godziny?5. Uczysz się tylko YouTube? 6. Czy komentujesz bieżące wydarzenia, aktualności, dyskutujesz o nowościach? Czy YouTube to jedyne medium, na którym publikujesz swoje treści?

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad