
Tworząc wyszukiwarkę Google, jej twórcy czerpali inspirację ze środowiska naukowego. Cóż, im więcej naukowców odwołuje się do konkretnego badania w swoich artykułach, tym bardziej jest ono uważane za wartościowe i wiarygodne.
Podobna sytuacja ma obecnie miejsce w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli na innych jakościowych stronach internetowych znajduje się dużo linków do określonej strony, jest to bardzo dobry sygnał dla algorytmu.
Co decyduje o pozycji strony w Google?
Wielu właścicieli i administratorów witryn zastanawia się, co zrobić, aby ich witryna zajmowała wysokie pozycje w Google. Wiadomo, że Google używa algorytmu, który jest stale aktualizowany, do oceniania odwiedzanych stron internetowych pod kątem określonej frazy kluczowej.
Oficjalnie Google podaje tylko kilka wskazówek, których przestrzeganie prowadzi do wyższej pozycji strony w Google. Konkretne czynniki składające się na algorytm są nieznane, chociaż wielu pozycjonerów, bazując na wieloletnim doświadczeniu, może wskazać obszary, nad którymi warto popracować, zwłaszcza jeśli chcesz, aby oglądalność strony poszybowała w górę.
Lokalne czynniki dla lokalnych firm
Ten aspekt będzie dla Ciebie ważny, zwłaszcza jeśli działasz na lokalnym rynku. Pozycjonowanie lokalne polega na budowaniu widoczności online dla zapytania o konkretną lokalizację – może to być region kraju (np. województwo), miasto, a nawet konkretny powiat.
Statystyki nie kłamią — szacuje się, że prawie połowa wyszukiwań w Google dotyczy lokalnych usług lub produktów.
Zwróć uwagę na moment, w którym szukasz fryzjera lub mechanika. Następnie szukaj usług w swojej najbliższej okolicy, a nie w sąsiednich miejscowościach lub po drugiej stronie miasta.
Lokalne czynniki dla lokalnych firm
Ten aspekt będzie dla Ciebie ważny, zwłaszcza jeśli działasz na lokalnym rynku. Pozycjonowanie lokalne polega na budowaniu widoczności online dla zapytania o konkretną lokalizację – może to być region kraju (np. województwo), miasto, a nawet konkretny powiat.
Statystyki nie kłamią — szacuje się, że prawie połowa wyszukiwań w Google dotyczy lokalnych usług lub produktów.
Zwróć uwagę na moment, w którym szukasz fryzjera lub mechanika. Następnie szukaj usług w swojej najbliższej okolicy, a nie w sąsiednich miejscowościach lub po drugiej stronie miasta.
Profil łącza przychodzącego
Internet to sieć połączonych kontenerów. Linki można znaleźć niemal wszędzie – wewnętrznie i zewnętrznie. Linki wewnętrzne to te, które umożliwiają poruszanie się po serwisie i poruszanie się pomiędzy kolejnymi podstronami.
Linki zewnętrzne można podzielić na linki wychodzące i przychodzące: