Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Od czego zależy pozycja strony?

Tworząc wyszukiwarkę Google, jej twórcy czerpali inspirację ze środowiska naukowego. Cóż, im więcej naukowców odwołuje się do konkretnego badania w swoich artykułach, tym bardziej jest ono uważane za wartościowe i wiarygodne.

Podobna sytuacja ma obecnie miejsce w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli na innych jakościowych stronach internetowych znajduje się dużo linków do określonej strony, jest to bardzo dobry sygnał dla algorytmu.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Istotny wpływ na pozycję w Google mają również linki. Mam tu na myśli nie tylko linki zewnętrzne, czyli takie, które prowadzą do Twojej strony z portali społecznościowych lub innych stron internetowych, ale również wewnętrzne.

Jeśli otrzymujesz linki zewnętrzne, pamiętaj, że dodawanie stron do katalogów to już przeszłość. Znacznie lepiej działają linki ze stron o podobnej tematyce, najlepiej takie, które mają dużą moc. Google uważa, że ​​jeśli dobrze pozycjonowana witryna zawiera link do Twojego bloga, oznacza to, że treść ma wysoką wartość. Można więc śmiało powiedzieć, że pławisz się dzięki temu w blasku czyjejś chwały 😉

Linkowanie wewnętrzne, czyli. H. Linki w obrębie serwisu

Linkowanie wewnętrzne jest również związane ze strukturą serwisu. Sieć linków pozwala odwiedzać poszczególne zakładki i przechodzić z jednej podstrony na drugą. Linki wewnętrzne można umieszczać w stopkach, treści, boksach, stronie głównej, artykułach na blogu, treściach sprzedażowych.

Jeśli chcesz podnieść pozycję strony w Google, musisz pamiętać o wiarygodności strony. Wysoki autorytet to element, który daje Twojej stronie szansę na wyższą pozycję w Google.

Najbardziej godne zaufania strony internetowe to te, które mają dobrą historię, brak kar Google i profil z wartościowymi linkami.

Reputacja witryny — czy Google może nam zaufać?

Google ceni autorytet strony, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu domeny znajdujące się na wysokich pozycjach dobrze odpowiadają na zgłaszane zapytania, co wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Dlatego na najwyższych miejscach często znajdujemy encyklopedie internetowe, które zawierają dużo merytorycznej treści. Ponadto ich podstrony są często podlinkowane jako bibliografie na blogach i portalach. Dlatego tak ważne są wysokiej jakości publikowane treści i firmowy blog, który pomaga budować ekspercką markę.

Wiemy już, że linki do naszej strony umieszczone na innych stronach zwiększają nasz autorytet, ale czy tak jest zawsze? Kiedyś liczyła się liczba domen linkujących, dlatego firmy korzystały z systemów wymiany linków lub innych maszyn. Nie śmieją się dzisiaj i przynoszą efekt przeciwny do zamierzonego. Ważne są tylko linki z renomowanych stron. Najlepiej, jeśli są tematycznie powiązane z naszą stroną, co daje im jeszcze większą moc.

Lokalne czynniki dla lokalnych firm

Ten aspekt będzie dla Ciebie ważny, zwłaszcza jeśli działasz na lokalnym rynku. Pozycjonowanie lokalne polega na budowaniu widoczności online dla zapytania o konkretną lokalizację – może to być region kraju (np. województwo), miasto, a nawet konkretny powiat.

Statystyki nie kłamią — szacuje się, że prawie połowa wyszukiwań w Google dotyczy lokalnych usług lub produktów. Zwróć uwagę na moment, w którym szukasz fryzjera lub mechanika. Następnie szukaj usług w swojej najbliższej okolicy, a nie w sąsiednich miejscowościach lub po drugiej stronie miasta.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad