Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Słowa kluczowe kanał YouTube

1. METODA HTML

Odtwórz film, który Cię interesuje. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Wyświetl źródło strony.

O co chodzi z tym SEO SEO?

YouTube to druga najpopularniejsza sieć społecznościowa na świecie. Ustępuje tylko Facebookowi. Każdy, kto chce być obecny w mediach społecznościowych, MUSI przynajmniej wziąć pod uwagę moc YouTube. Nie myślisz, że? Spójrz w dół

Treść wideo jest obecnie najpopularniejszym formatem w Internecie. Kiedy więc coś tworzymy, udostępniamy to tam, gdzie ma to szansę! Ale nie zapominajmy, aby robić to z rozwagą.

Algorytm SEO YouTube

Źródło: https://static.googleusercontent.com/media/research.google.com/en//pubs/archive/45530.pdf

) Po drugie, znajdź absolutnie najlepsze słowo kluczowe z listy

Możesz skorzystać z płatnych lub bezpłatnych witryn, rozszerzeń przeglądarki i rozwiązań niewymagających narzędzi, aby dalej wybierać i sprawdzać skuteczność słów kluczowych, takich jak:

Tagi używane przez konkurencję – Aby dotrzeć do określonej grupy odbiorców, marketerzy i właściciele firm działający w określonej branży używają podobnych lub nawet tych samych słów kluczowych, co ich konkurenci. Skorzystaj z tego faktu! Wejdź na kanał marki, która oferuje produkty pokrewne, wybierz najpopularniejsze i związane z Twoim filmem. Spójrz na słowa kluczowe użyte w tytule, opisie i tagach i użyj ich do pozycjonowania swojego filmu. Sugestie wyszukiwania — funkcja Sugestie wyszukiwania to jeden z najłatwiejszych sposobów zapoznania się z terminami wybieranymi najczęściej przez użytkowników. Po prostu wpisz słowo lub frazę związaną z Twoim filmem w wyszukiwarce YouTube, a platforma automatycznie wyświetli listę powiązanych słów kluczowych, których możesz użyć. Google Trends – najbardziej wszechstronne narzędzie do pracy ze słowami kluczowymi. Z jego pomocą nie tylko zidentyfikujesz najpopularniejsze hasła i frazy wyszukiwane przez użytkowników YouTube. Otrzymasz również przegląd ruchu związanego z wyszukiwaniem Twojego potencjalnego klienta. Poznasz też najpopularniejsze słowa kluczowe między innymi w Grafice Google, Zakupach Google czy Google News.

Senuto, Semstorm, Ahrefs – o tych narzędziach mówiłem już w artykule https://arturjablonski.com/jak-mierzyc-ruch-na-stronie-uzyj-tych-narzedzi-i-odkry-kto – odwiedza -twoja-strona/. Z ich pomocą dowiesz się między innymi, które słowa kluczowe mają największy potencjał do zwiększenia ruchu na stronie, jakie materiały konkurują z Twoimi w wyszukiwarce, jak Twoja domena plasuje się w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.

Przygotowując strategię marketingową dla swojego kanału YouTube, musisz opracować dokładny plan.

Wirusowe treści są niezwykle ważne w YouTube. Twój sukces w dużej mierze zależy od samych użytkowników, którzy nadal udostępniają Twoje treści i przyczyniają się do napływu nowych widzów. Pierwszy krok jest najtrudniejszy do zdobycia stałej i niezbyt małej liczby fanów. Gdy będziesz miał już solidną grupę użytkowników, pozyskanie nowych będzie znacznie łatwiejsze i szybsze. Musisz po prostu nadal dostarczać interesujące treści i nie zostać zdegradowanym. Ważna jest również regularność uwalniania. Powinieneś regularnie publikować nowe filmy. Jednak początki są trudne. Skorzystaj z płatnych reklam, aby zacząć korzystać z YouTube. Reklamy w YouTube ułatwiają rozpoczęcie pracy i przyspieszają cały proces zdobywania odbiorców. Zamieszczając reklamę możesz skorzystać z autorskich materiałów, zakupionych reklam lub tzw. darmowych wyświetleń uzyskanych poprzez udostępnianie filmów. Użytkownicy chętnie dzielą się filmami z innymi, gdy te filmy są udostępniane przez znane i szanowane marki. Znaczna część użytkowników lubi dawać innym znać, kiedy firma im się podoba. To sprawia, że ​​internauci „czują się lepiej”, gdy mogą chwalić się znajomym, co im się nie podoba. Dodaje prestiżu i poczucia wyższości. YouTube SEO jest częścią SEO dla Google. Może jesteś zainteresowany szkoleniem z pozycjonowania w wyszukiwarkach? Zapraszam wszystkich gotowych.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad