
1. METODA HTML
Odtwórz film, który Cię interesuje. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Wyświetl źródło strony.
O co chodzi z tym SEO SEO?
YouTube to druga najpopularniejsza sieć społecznościowa na świecie. Ustępuje tylko Facebookowi. Każdy, kto chce być obecny w mediach społecznościowych, MUSI przynajmniej wziąć pod uwagę moc YouTube. Nie myślisz, że? Spójrz w dół
Treść wideo jest obecnie najpopularniejszym formatem w Internecie. Kiedy więc coś tworzymy, udostępniamy to tam, gdzie ma to szansę! Ale nie zapominajmy, aby robić to z rozwagą.
Algorytm SEO YouTube
Źródło: https://static.googleusercontent.com/media/research.google.com/en//pubs/archive/45530.pdf
) Po drugie, znajdź absolutnie najlepsze słowo kluczowe z listy
Możesz skorzystać z płatnych lub bezpłatnych witryn, rozszerzeń przeglądarki i rozwiązań niewymagających narzędzi, aby dalej wybierać i sprawdzać skuteczność słów kluczowych, takich jak:
Tagi używane przez konkurencję – Aby dotrzeć do określonej grupy odbiorców, marketerzy i właściciele firm działający w określonej branży używają podobnych lub nawet tych samych słów kluczowych, co ich konkurenci. Skorzystaj z tego faktu! Wejdź na kanał marki, która oferuje produkty pokrewne, wybierz najpopularniejsze i związane z Twoim filmem. Spójrz na słowa kluczowe użyte w tytule, opisie i tagach i użyj ich do pozycjonowania swojego filmu. Sugestie wyszukiwania — funkcja Sugestie wyszukiwania to jeden z najłatwiejszych sposobów zapoznania się z terminami wybieranymi najczęściej przez użytkowników. Po prostu wpisz słowo lub frazę związaną z Twoim filmem w wyszukiwarce YouTube, a platforma automatycznie wyświetli listę powiązanych słów kluczowych, których możesz użyć. Google Trends – najbardziej wszechstronne narzędzie do pracy ze słowami kluczowymi. Z jego pomocą nie tylko zidentyfikujesz najpopularniejsze hasła i frazy wyszukiwane przez użytkowników YouTube. Otrzymasz również przegląd ruchu związanego z wyszukiwaniem Twojego potencjalnego klienta. Poznasz też najpopularniejsze słowa kluczowe między innymi w Grafice Google, Zakupach Google czy Google News.
Senuto, Semstorm, Ahrefs – o tych narzędziach mówiłem już w artykule https://arturjablonski.com/jak-mierzyc-ruch-na-stronie-uzyj-tych-narzedzi-i-odkry-kto – odwiedza -twoja-strona/. Z ich pomocą dowiesz się między innymi, które słowa kluczowe mają największy potencjał do zwiększenia ruchu na stronie, jakie materiały konkurują z Twoimi w wyszukiwarce, jak Twoja domena plasuje się w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.
Przygotowując strategię marketingową dla swojego kanału YouTube, musisz opracować dokładny plan.
Wirusowe treści są niezwykle ważne w YouTube. Twój sukces w dużej mierze zależy od samych użytkowników, którzy nadal udostępniają Twoje treści i przyczyniają się do napływu nowych widzów. Pierwszy krok jest najtrudniejszy do zdobycia stałej i niezbyt małej liczby fanów. Gdy będziesz miał już solidną grupę użytkowników, pozyskanie nowych będzie znacznie łatwiejsze i szybsze. Musisz po prostu nadal dostarczać interesujące treści i nie zostać zdegradowanym. Ważna jest również regularność uwalniania. Powinieneś regularnie publikować nowe filmy. Jednak początki są trudne. Skorzystaj z płatnych reklam, aby zacząć korzystać z YouTube. Reklamy w YouTube ułatwiają rozpoczęcie pracy i przyspieszają cały proces zdobywania odbiorców. Zamieszczając reklamę możesz skorzystać z autorskich materiałów, zakupionych reklam lub tzw. darmowych wyświetleń uzyskanych poprzez udostępnianie filmów. Użytkownicy chętnie dzielą się filmami z innymi, gdy te filmy są udostępniane przez znane i szanowane marki. Znaczna część użytkowników lubi dawać innym znać, kiedy firma im się podoba. To sprawia, że internauci „czują się lepiej”, gdy mogą chwalić się znajomym, co im się nie podoba. Dodaje prestiżu i poczucia wyższości. YouTube SEO jest częścią SEO dla Google. Może jesteś zainteresowany szkoleniem z pozycjonowania w wyszukiwarkach? Zapraszam wszystkich gotowych.