Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Szukasz kodu promocyjnego dla reklam Google?

  • Kod promocyjny Google Ads o wartości 1200 zł jest dostępny dla nowych reklamodawców, tj. H. tych, którzy jeszcze nie reklamowali się w systemie Google Ads,
  • Konto Google Ads musi zostać utworzone przez agencję posiadającą status certyfikowanego Partnera Google ,
  • Pierwsza reklama pojawi się w ciągu 14 dni od utworzenia konto Google Ads,
  • Kwota promocji 1200 zł zostanie przyznana, jeśli w ciągu ostatnich 60 dni wydano co najmniej 1200 zł na reklamę w Google Ads (jeśli reklamodawca wyda mniej, otrzyma niższą kwota, analogiczna do kwoty wydatku).

Zapraszamy do kontaktu!

Jakie cechy powinna mieć silna marka osobista?

Budując personal branding powinniśmy skupić się przede wszystkim na autentyczności. Oszustwa i tuszowanie w końcu i tak zostaną ujawnione, ponieważ to, co tworzysz, musi pasować do tego, co reprezentujesz. Oryginalność liczy się również przy budowaniu marki. Musisz wyróżniać się z tłumu i wywoływać pozytywne emocje, które uszczęśliwią ludzi obserwując Twoje poczynania. Bardzo ważna jest też waga istnienia Twojej marki osobistej, musi ona mieć jakąś wartość dla odbiorcy.

Każdy powinien budować swoją markę osobistą. Niezależnie od tego, czy jest to osoba publiczna, celebryta, influencer, naukowiec, osoba poszukująca pracy czy specjalista w określonej dziedzinie. Istnieje wiele przykładów silnych marek osobistych z różnych dziedzin:

Kiedy korzystanie z kuponu AdWords jest nieopłacalne?

Pytanie może wydawać się absurdalne. Dlaczego korzystanie z darmowego kuponu AdWords może być nieopłacalne? Czasami spotykamy się z przypadkami, w których ludzie prowadzą kampanie AdWords na podstawie własnych kuponów nadużyć. Zdarzają się sytuacje, że klienci doładowują swoje konto darmowym kuponem Google AdWords i po miesiącu zakładają kolejne konto AdWords (Reklamy) w celu wpisania kolejnego kodu promocyjnego.

Oszczędność jest tylko iluzoryczna. Z czasem kampania AdWords uzyskuje niższe stawki dla użytkowników, którzy klikają reklamę. Otwierając nowe konto, cofamy się do wyższych cen iw ten sposób zwykle dajemy Google’owi więcej, niż otrzymujemy z kuponu.

Przy tworzeniu kampanii reklamowych warto korzystać z wiedzy ekspertów. Agencje, które noszą tytuł Google Certified Partner to z pewnością właściwy wybór.

Kto może dać kod promocyjny Google Ads na 1200 zł?

Wcześniej kwota kuponu przyznawana użytkownikowi była taka sama, niezależnie od sposobu jej zdobycia. Od 1 lutego 2022 r. Google zmieniło te zasady, aby nagradzać certyfikowanych partnerów możliwością przyznawania kuponów o wartości wyższej niż kod promocyjny otrzymany podczas samodzielnej aktywacji konta. Różnica jest znaczna – z 375 zł poprzednio budżet dla partnerów wzrósł do 1200 zł. Dlatego kupon Google Ads o wartości 1200 USD może zostać przyznany wyłącznie przez certyfikowanego Partnera Google.

Kupon Google Ads o wartości 1200 zł może przyznać tylko agencja e-marketingowa posiadająca certyfikat Google Partner lub Google Partner Premium. Oznacza to, że powinieneś zlecić kampanie Google Ads partnerowi Google, aby w pełni wykorzystać swoje promocje.

Czekamy na otrzymanie kuponów do Google Ads (Google AdWords):

  • W ciągu 7 dni otrzymamy wiadomość e-mail z kodem promocyjnym do Google Ads (Google AdWords) :
  • Najpierw zalogujmy się na konto AdWords;
  • Następnie automatycznie powrócimy do zakładki, na której skończyliśmy, czyli „Potwierdź informacje rozliczeniowe”;
  • W polu „Oferta nowego reklamodawcy” wprowadź otrzymany e-mailem kod promocyjny Google AdWords (Google Ads).

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Więcej informacji
Privacidad