
Aby nasze reklamy się wyświetlały, musimy najpierw zadbać o:
- umieszczenie filmu na stronie,
- Mieć skonfigurowane konto Google Ads, które jest wymagane do wyświetlania reklam.
YouTube coraz bardziej frustruje twórców filmów cyfrowych i nie zawsze pokazuje ich filmy subskrybentom. Czasami YouTube ogranicza liczbę reklam w filmach, które mogą zobaczyć osoby przeglądające treści. Z tego powodu gwiazdy YouTube coraz częściej starają się reagować i zwiększać długość swoich filmów, aby dopasować je do algorytmu YouTube opartego na czasie oglądania. Pozwala im również wyświetlać więcej reklam w danym filmie.
„Odkryłem, jak wykorzystać algorytm do zarabiania pieniędzy” — powiedział Cody Ko, komik, którego główny kanał w YouTube ma ponad 1,1 miliona subskrybentów. „Oczywiście algorytm faworyzuje dłuższe filmy, rzuca wiele pułapek, które teraz robi wiele osób”. W zeszłym roku Ko zazwyczaj publikował na swoim kanale filmy trwające od sześciu do siedmiu minut. Kiedy jednak YouTube zmienił swój algorytm i wyjaśnił, które filmy wyświetlają reklamy, a które można całkowicie usunąć, Ko zwiększył średnią długość swoich filmów do średnio 12 do 16 minut.
Podsumujmy, co wiemy o kierowaniu:
- kierowanie według zamiaru
- kierowanie według podobnych zainteresowań (witryny)ixt_114b, aplikacje ) ) Kierowanie na słowa kluczowe
- Kierowanie na kanały w YouTube i kierowanie na wideo
Reklamy wideo In-Feed, TrueView Discovery
Reklamy TrueView Discovery to format reklamy będący w rzeczywistości połączeniem w dwóch formach: reklam graficznych i reklam wideo. Te typy reklam składają się z maksymalnie trzech wierszy tekstu i graficznej miniatury wideo. Rozmiar i wygląd reklamy może się różnić w zależności od miejsca jej wyświetlania. Pamiętaj jednak, że Google wyświetla reklamy, aby zawsze zachęcić użytkowników do obejrzenia filmu.
Reklamy tego typu pojawiają się w wynikach wyszukiwania YouTube, na stronie głównej dla komórek i obok podobnych filmów. Kliknięcie reklamy przenosi użytkownika do kanału YouTube lub strony z filmem, gdzie może ją obejrzeć.
Podstawy YouTube
Znajomość zasad algorytmu rekomendacji YouTube jest niezbędna dla każdego, kto chce zwiększyć grono odbiorców i zarabiać na swoich filmach. YouTube to potężna platforma społecznościowa, która z jednej strony generuje ogromne przychody dla twórców, az drugiej umożliwia reklamodawcom dotarcie do ogromnej rzeszy odbiorców.
YouTube to druga co do wielkości sieć społecznościowa z ponad 2 miliardami zarejestrowanych użytkowników miesięcznie (ustępując tylko Facebookowi). Jednocześnie jest to również druga najczęściej odwiedzana strona w Internecie – wyżej plasuje się tylko wyszukiwarka Google. W sumie użytkownicy spędzają ponad miliard godzin dziennie oglądając filmy na YouTube (tak, to nie pomyłka!). Każdy dorosły użytkownik spędza w sieci średnio 41,9 minuty.