Saltar al contenido
Meterac pytania i odpowiedzi

Wideo z kolejnymi wizualizacjami YouTube

Na nagraniu z samochodu możemy zobaczyć, jak zmienia się zawartość ekranów w zależności od wyboru kierowcy. Mamy wrażenie, że tylko dwa ujęcia przedstawiają powierzchnię roboczą ID.3: to z klimatyzacją i to ze zmieniającym się kolorem oświetlenia kabiny:

Czym są zalety kampanii wideo z mikrospotami ?

  • Ogromny wybór. Mikrospoty to format reklamowy przeznaczony do celów związanych z zasięgiem i budowaniem marki, rozliczany za tysiąc wyświetleń. Jeśli potrzebujesz dotrzeć ze swoim przekazem do milionów odbiorców w relatywnie krótkim czasie, możesz wykorzystać do tego bumpery.
  • Stosunkowo niska cena. Ze wszystkich reklam In-Stream w YouTube mikrospoty generują największy zasięg przy najniższych kosztach. Za tysiąc wyświetleń płacisz zaledwie kilka złotych. Możesz także ustawić docelowy CPM i maksymalny budżet, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę.
  • Skuteczność reklamy. Bumper ADS działa głównie dlatego, że nie można go pominąć, a jednocześnie precyzyjnie określić grupę odbiorców. Ze względu na krótki czas trwania i dyskretność jest też znacznie lepiej zapamiętywany. Odbiór zderzaków jest w większości pozytywny.
  • Dywersyfikacja kampanii. Reklama w zderzaku to wreszcie możliwość wdrożenia nowej wersji tworzenia tej samej kampanii lub tworzenia kampanii w oparciu o wiele, wiele krótkich i połączonych ze sobą komunikatów. Różnorodność zawsze się opłaca iw tym przypadku nie wiąże się z wysokimi kosztami na imprezę.

ZOBACZ NASZE PORTFOLIO!

Na początku 2018 roku, w sercu ery cyfrowej i mobilnej, nie trzeba wierzyć, że treści wideo są niezwykle ważne. Żyjemy w czasach, w których wielu użytkowników woli obejrzeć film na interesujący ich temat niż po prostu przeczytać „suchy” artykuł. Każdy z nas od czasu do czasu wpisuje zapytanie w wyszukiwarkę Google lub YouTube na swoim smartfonie, komputerze lub w domu i oczekuje natychmiastowej i rzetelnej odpowiedzi. Planujesz założyć własny kanał? Poznaj trzy kroki skutecznej optymalizacji treści wideo w YouTube.

Kaizen Media tworzy responsywne strony internetowe

Jednym z naszych projektów jest serwis Info-Tel. Jeśli klikniesz w link i przejdziesz na stronę, zobaczysz nasz film w sieci w wersji z przewodnikiem, czyli bez dźwięku. Klientom polecamy drugą wersję: film z licencjonowaną ścieżką dźwiękową do emisji na największej telewizji świata, jaką jest YouTube.

Taki film może samodzielnie wspierać organiczne SEO, ponieważ wyniki wyszukiwania YouTube często pojawiają się w TOP 10 wyników wyszukiwania Google! Dwie pieczenie na jednym ogniu 🙂 (tixabb_7)

Szare jesienne popołudnie, zapraszam na szybką przygodę, w której wspólnie wykonamy szybki rendering 3D.

Jeśli znajdziesz dziś 30 minut to zapraszam do zabawy.

Poniżej znajdziesz 3 krótkie filmy (5-10 minut), w których rozmawiamy o modelowaniu, oświetleniu i materiałach.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad